Recreatie

Als SGP kennen we geen kramp, maar zijn we ontspannen. Met betrekking tot ons lichaam én onze geest. Daarom bieden we ook ruimte aan ontspanning in de vorm van recreatie. Daarbij hebben we oog voor diversiteit en letten we op kwaliteit. Op het eiland Tholen overheerst de rust en heerst het groen. Dat willen we zo houden, juist ook als het gaat om verantwoord recreëren en ontspannen.

Concreet:

• Bij het aantrekken van toeristen naar Tholen benadrukken we het rustige, groene en christelijke karakter van Tholen.

• De gemeente biedt ruimte voor goede initiatieven op het gebied van toerisme en recreatie, waarbij steeds een afweging wordt gemaakt met betrekking tot de impact op de zondagsrust.

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.