8 april 2014

Thoolse SGP inventariseert kansen voor werkzoekenden

Thoolse SGP inventariseert kansen en mogelijkheden voor werkzoekenden binnen Thoolse ondernemingen

De Thoolse SGP is gestart met een inventarisatie van kansen en mogelijkheden voor werkzoekenden binnen Thoolse ondernemingen. Aanleiding van de inventarisatie is het groot aantal werkzoekenden binnen de gemeente en de grote groep werknemers van Philip Morris die onlangs hun ontslag aangezegd hebben gekregen.

De Thoolse SGP doet een beroep op ondernemers om mee te denken en waar mogelijk concreet bij te dragen aan mogelijkheden om (aanstaande) werkzoekenden binnen onze gemeente weer aan het werk te krijgen. Dit is goed voor de Thoolse economie, maar het biedt betrokkenen ook een nieuw perspectief in hun leven.

Hoewel primair de opdracht om partijen bij elkaar te brengen bij het college ligt, wil de Thoolse SGP (fractie) hun netwerk gebruiken om mogelijkheden en kansen te inventariseren om de Thoolse werkzoekenden snel aan een baan te helpen.

Heeft u ideeën, ziet u als ondernemer kansen of kent u signalen van personeel-zoekende bedrijven in uw netwerk, geef deze aan ons door. Wij zullen de ontvangen reacties bundelen en met de wethouder bespreken.

Uw reacties kunt u mailen naar e-mailadres rmuijt@solcon.nl.