10 juli 2021

Presentatie lijsttrekker

Op 7 juni is naar de pers bekend gemaakt dat dhr. P.W.J. Hoek opnieuw de lijsttrekker zal zijn van de Thoolse SGP bij de komende gemeenteraadsverkiezingen. Deze bijeenkomst vond plaats vanuit de studio van SGP Tholen. Het bestuur is zeer verheugd dat dhr. Hoek zich opnieuw beschikbaar heeft gesteld. Dhr. Hoek heeft inmiddels een grote staat van dienst opgebouwd in de gemeente Tholen. Drie raadsperiodes als gemeenteraadslid en daarna drie periodes als wethouder. Al 24 jaar heeft niet alleen de SGP, maar de gehele gemeente Tholen veel aan hem te danken. Met de kandidatuur van dhr. Hoek kiezen we voor ervaring en continuïteit.

Bestuur, leden en de SGP-fractie hebben het volste vertrouwen in dhr. Hoek als lijsttrekker. We hopen als SGP Tholen bij de komende gemeenteraadsverkiezingen weer versterkt terug te mogen komen in de Thoolse gemeenteraad.

De SGP wil vooral politiek bedrijven bij een open Bijbel. Want de richtlijnen die God daarin aanwijst, zijn goed voor alle mensen en dus ook voor alle inwoners van de gemeente Tholen.

De speerpunten voor SGP Tholen liggen bij deze verkiezingen op het gebied van woningbouw (betaalbare woningen voor starters), energietransitie (betaalbare verduurzaming van woningen) en zondagssluiting van winkels. Ook de gezonde financiële positie van de gemeente Tholen vereist blijvende aandacht.

We spreken de wens uit dat dhr. Hoek weer de kracht en gezondheid mag ontvangen om ook in de aankomende raadsperiode de gemeente Tholen met zijn capaciteiten te dienen.